Marketing / reklama

Branding (tvorba značky)
Na začátku projektu je nutné si určit směr a vytvořit značku tak, aby co nejlépe specifikovala produkt a zaměření. Je důležité to nastavit velmi kvalitně, protože budování brandu ovlivňuje další části. Dle toho si Vás zákazníci zapamatují a budou Vás mít v povědomí. S tímto Vám rádi pomůžeme, nastavíme a připravíme strategii dle analýz.

Audit a strategie obsahu
Dle auditu zjistíte, jaký je Váš aktuální stav. Připravíme kvalitní obsah textů. Díky analýze zjistíte veškeré informace o nákupech a zákaznicích, které Vám pomůžou lépe zacílit a zvýšit prodejnost. Nastavíme strategii tak, aby jste zvýšili v povědomí u nových potencionálních zákazníků. Připravíme si přehledně Vaší vizi a cíl projektu.

SEO (optimalizace vyhledávačů)
Vyhledávače mění neustále své algoritmy. SEO a textace je nutné neustále vylepšovat. Aby jste neutráceli moc financí jen za PPC reklamu je důležité zvyšovat organické vyhledávání, které je zdarma. Vždy se to z dlouhodobého hlediska vyplatí. Tím se Vám postupně začne zvyšovat návštěvnost. Doporučujeme na tomto hodně pracovat.

Online marketing
Uděláme kompletní audit a analýzu současného stavu. Dle Vaší vize se lépe nastaví cílová skupina a lokalita, na kterou se bude cílit. Zjistíme, jaký máte rozpočet a kapacity pro marketing. Je velmi důležité mít konkurenční výhody a využívat je pro lepší zacílení. Dle Vaších možností individuálně začneme prezentovat co nejefektivněji Váš projekt. Využijeme také remarketing, kde zpětně emailovou formou kvalitnějšího obsahu oslovujeme větší množství potencionálních zákazníků. Je důležité využívat různé možnosti, které celkově na sebe navazují (PPC kampaně, SEO, zbožové srovnávače, blogy, youtube, sociální sítě a mnoho dalšího).

Zbožové srovnávače
Při dobře nastavené nabídce (cena / produkt) Vám mohou porovnávače přinést zajímavé tržby. Mezi hlavní patří například: Zbozi, Heureka, SrovnaniCen, HledejCeny, HyperZbozi, Srovname, Monitor, aj. Je nutné mít dobře nastavené data (zařazení do správných kategorií, spárovanost, cenovou hladinu oproti konkurenci). Díky dobrým službám můžete získat certifikaci důvěryhodnosti (ověřeno zákazníky díky poskytované kvalitě služeb a kladným recenzím) a zákazníci se k Vám budou vracet. Plno zákazníků porovnává zboží a vybírá si dle těchto specifikací (cena, kvalita, doprava, lokalita). Využívejte i těchto možností.

PPC kampaně
PPC kampaně jsou formou placené reklamy. Platí se za výběr správných slov a jejich prokliky. Využívají se přes různé kanály (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Sklik, aj.). Při správném nastavení se jedná o velmi účinnou reklamu, která přináší vysokou návštěvnost potencionálních zákazníků. Lze ji flexibilně měnit, nastavovat, aby účinnost byla co nejlepší. Platí se jen za reálné výsledky. Výsledky lze dle statistik analyzovat a upravovat. Rádi Vám s tímto pomůžeme nebo se Vám o tuto oblast profesionálně budeme starat jako jiným klientům, kterým to zvýšilo obraty.

Sociální sítě
Je velmi nutné využívat také sociální sítě, jelikož zde tráví čas mnoho uživatelů. Díky dobře nastavené vizitce firmy (nabídce služeb / produktů) nebo nastavení správné reklamy můžete velmi dobře zacílit a oslovit větší množství potencionálních zákazníků. Získáte zpětnou vazbu, zvýšíte si tržby a návštěvnost Vašeho profilu a stránek.

Reklama
Máte pobočky, firemní vozidla nebo výdejní místa? Zajistíme Vaše zviditelnění brandu v dané lokalitě a zvýšíme povědomí potencionálních zákazníků. Zvýšíte také reklamu oproti konkurenci, která Vám zvedne návštěvnost nebo tržby. Lepší zviditelnění zvýší také Váš brand v rámci lokality, přehlednosti, designu a lépe nasměruje zákazníky k Vám.

Překlady do cizích jazyků
Chcete mít cizojazyčný eshop nebo webové stránky? Zajistíme profesionální překlady textů od rodilých mluvčích, kteří mají certifikace. Zvládají všechny možné jazyky bez chyb co Vás napadnou. Špatné překlady z překládačů pro cizince působí neprofesionálně. Je dobré mít také zaměření na další země (státy), kde chcete prodávat.

UX řešení na míru
UX návrhy pro Váš web nebo eshop Vám vylepší návštěvnost a povědomí u zákazníků. Vylepšíme funkce a zautomatizujeme co nejvíce procesů. Tím se také ulehčí práce, vznikne úspora času a financí.